Gå til innhold

For et nivå enkelte legger seg på her inne!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

*oppgitt*

Før helgen svarte jeg på et innlegg om anonymknappens tilbakekomst her inne, og skrev at jeg synes det fungerte bra.

Trekker den tilbake...!!!

Virker som om enkelte tror de kan håne og hetse og slenge kommentarer i øst og vest, bare fordi de kan skjule seg bak anonymknappen!

Nei, hvis det er sånn det skal være så kan den bare fjernes igjen! Var mye hyggeligere her inne før!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

signerer denne... :)

Skrevet

Ja, noen av kommentarene er så frekke at jeg får helt hakeslepp!!

Skrevet

Synes også det er bedre uten anonymknapp :)

Skrevet

er helt enig!

er sånn at jeg kvir meg litt for å svare eller starte en ny tråd, fordi folk skal ha en hormonell mening om det meste, godt gjemt bak anonymknappen (selv om nicket i seg selv er anonymt!)

Skrevet

Har nå sendt følgende mail til moderatoren av forumene. ([email protected])

Hei hei,

Vil først takke for en kjempefin nettside som jeg benytter meg mye av.

For tiden benytter jeg meg av 3. trimester-forumet, og vil gjerne komme med en liten tilbakemelding. For etpar uker siden ble det igjen mulig å legge ut innlegg på forumet anonymt. For 3. trimester har dette ført til en styggere tone i innleggene, der folk tillater seg å være svært frekke under anonymt nick. Det er kjempesynd, for stemningen inne på forumet har dessverre blitt påvirket av dette etter at anonym-knappen kom tilbake.

Dere bestemmer jo om man skal ha mulighet til å legge inn innlegg anonymt eller ikke, men tenkte iallfall at det var greit å komme med en tilbakemelding.

Skrevet

Kjempefint!

Er egentlig synd at det skal være slik på et forum beregnet på voksne mennesker som skal bli foreldre, men men...

Det beste hadde vært om disse anonyme bare hadde kuttet ut - og gått inn på krangle istedenfor, men det blir vel å tro på julenissen...

Skrevet

Er helt enig med dere. Det kunne vært en bra ting at anonymknappen er tilbake, da det er lavere terskel for å spørre om ting man kan finne personlige eller pinlige. Men er veldig synd at folk bruker den til å gi ufine kommentarer de ikke hadde turt å skrevet med eget nick. Og 3.trimester forumet har veldig lenge vært et koselig forum med hyggelige tilbakemeldinger og en støttende tone. Synd hvis dette blir ødelagt bare for at anonymknappen er tilbake.

Skrevet

Helt enig med alle dere som har skrevet her inne. Det er ufattelig trist. Før tenkte jeg: Å så koselige alle er her, ingen som syns jeg spør dumt el.. Men nå ser jeg jo at det ville vært anderledes dersom vi hadde hatt anonymknappen. Folk finner de jo noe galt i alt jo........

Ja til vekk med anonym knappen!!!!!!!

Skrevet

Helt enig med dere! Om man skal si noe som er så stygt at man ikke tør å stå for det så kan man like godt holde munn! Og er det noe som er flaut å spørre om så har man jo faktisk anonymforumet da...

Så, JA til fjerning av anonymknappen fra meg også :)

Skrevet

Enig med dere. Anonynknappen kan godt være et godt verktøy for dem som ønsker å spørre om noe de synes er flaut. MEN det er sååå mange som misbruker dette. Ikke noe koselig i det hele tatt, Man får stå for det man sier eller så får man holde meningene for seg selv:o))

Vi er jo som sagt over voksne mennesker.

Skrevet

Är helt enig med Er alla. :)

Bort med anonym-knappen!!!!!!

Skrevet

Helt enig!!

Skjønner ikke hvorfor anynom-knappen er kommet tilbake jeg da...!?!??!

Den var jo tatt bort en stund PGA dette...!!!

NEI TIL ANONYM-KNAPP!!!

Da blir d mindre "mobbing" og hetsing etc her inne og d blir likt for alle!!

Skrevet

Hm.. det er kanskje bare meg, men jeg får ikke med meg så mye av den negativiteten jeg. Mulig at jeg bare ikke ser innleggene. Er vel litt i min egen verden om dagen.

Men når det er sagt, så er det enkelte ting som er lettere å spørre om som anonym, og som en ikke alltid vil at venner, eller bim venner skal lese.

Spydige svar og kommentarer vil alltid forekomme. Det er vel kvinner i ett nøtteskall, er det ikke?

Skrevet

ta vekk anonymknappen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...