Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Dere som nettop har funnet ut at dere er gravide (og dere andre som husker).. ehm, merket dere noen forskjell på utfloden etter EL som kan indikere på at saker å ting har klaffet???? Takker masse for svar.
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 jeg hadde og har mye utflod, hvitaktig...sånn jeg merket det andre gangen å..:)lykke til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå