komplett familie Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Var på kontroll i dag. Da legen skulle høre etter hjertelyden fant han den ikke. Han sa jeg ikke skulle bekymre meg, men synes ikke det er noe gøy! Han mente kanskje at fosteret lå med ryggen til ryggen min, for han kjente heldigvis litt bevegelse. Positive er at han vil at jeg skal komme tilbake neste uke for å gjøre ny undersøkelse. Klarer ikke helt å slippe gleden løs i dag kjenner jeg. Gledet meg sånn til å høre fosterlyden for første gang i dag!!! I tillegg til dette har jeg også fått bekkenløsning - AU!!! Ikke akkurat min lykkedag dette her, men jeg krysser fingrene for at fosteret lever =)
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 D går nok så bra skal du se:) viss legen kjente bevegelser så er jo det et veldig bra tein Lykke til videre
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Ta ikke sorgene på forskudd. Jeg var like langt som deg og legen fant ikke fosterlyden. Jeg måtte vente til ultralyden i uke 18 før jeg fikk se en sprell levende baby. Det er godt han tar en ekstra sjekk uansett. Er ikke gøy og gå i uvissheten. Lykke til.
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Titter innom fra 3.trimester. Ville bare si at jeg ikke fikk høre hjertelyden til babyen før i uke 22, og da bare fordi jeg kjente liv daglig og fordi jeg lovet å ikke bli redd hvis hun ikke fant den. Klok av skade sa legen min at hun har sluttet å lete etter hjertelyd før uke 24, fordi det kan være vanskelig å finne den - og fordi vi blir så redde hvis de ikke finner den... Var på kontroll i uke 24 også, og da slet hun også leeeeeeenge med å finne den! Jeg hadde kjent spark rett før, så jeg ble ikke redd, men sambo var helt blek stakkars... Så tror ikke du trenger å bekymre deg -men er kjempefint at legen din følger deg opp! Får krysse fingrene for at bebisen din er mer velvillig neste uke;) Og jeg trodde også at jeg fikk bekkenløsning i uke 17/18 - det varte noen dager, og etter det har jeg ikke kjent noe:) Krysser fingrene for at det samme skjer med deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå