*månestråle* Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 hva slags dyne har dere kjøpt til babyen? er så usikker på om jeg skal kjøpe dundyne eller bomullsdyne...
lille spira Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Vi kjøpte andedundyne til den lille. Princess har 30% på disse nå, og de er visst anbefalt av norges astma og allergiforbund. Så koster 250kr, tror jeg det var, for 80x100 cm dyne
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Ville absolutt gått for dun - jeg har vært motstander i alle år (pga mormors fæle gamle dundyner som både luktet rart, slapp dun/fjær og samlet alt fyllet i ene enden), men etter jeg fikk prøve en av skikkelig kvalitet har jeg bytta ut alle i heimen sine klamme syntetdyner med skikkelige dundyner. De transporterer fukt bedre, tilpasser seg kropp og kroppstemp bedre og så lenge man ikke er allergisk mot dun i seg selv, så er de også bedre for mange med allergi da feks midd ikke trives like godt i moderne dyner. Dun - dun - dun! ;o)
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 jeg har fått 2 stk. høye dyner. en allergo babytermo og en herkules.... begge er helt nye, noen som har erfaring med noen av disse??? kan jo bytte de hvis de ikke er noe særlig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå