Gå til innhold

Et lite tips fra en prøver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Slutt med p-pille i god tid! Du vet aldri hvordan syklus du vil få.

Jeg slutt med pilla i mai, og skulle bli prøver fra ca august. Men det jeg opplevde var å få sykluser som var lange og ustabile:( Syklusene blir sakte og sikkert kortere, heldigvis. Jeg skulle bare ønske jeg hadde sluttet med pilla da vi begynte å tenke på å bli gravide. Da jeg slutta hadde jeg gått på p-piller i 7 år.

Dere som har gått på p-pille lenge vet jo ikke hvordan syklusene deres vil blir. Noen er heldig og de stabiliserer seg med en gang. Flere har og blitt gravide i 1prøveperiode. For andre kan det bli verre, innpå "Bli gravid" er det jenter som ikke har fått tilbake mens etter et halvt år...

Jeg sier ikke at dette er det beste for alle! Men absolutt noe å tenke på! Jeg trodde alt ville bli ordentlig med en gang, men der tok jeg feil gitt.

Mvh en aktiv prøver

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

jeg har selv sluttet på pillen, har gått på mercilon i 1 1/2 år, og nå kommer ikke mensen... sist gang jeg sluttet gikk jeg på trionetta, gikk på det i 7 år før jeg slutta fordi de sluttet å produsere den, og fikk da normal mensen med en gang. Kan jo hende det har litt med hvilket merke man bruker også.

Men dette er veldig irriterende, og jeg skulle sluttet tidligere.. Håper virkelig jeg ikke får lange og ustabile sykluser..

Skrevet

Snilt av deg å dele dine erfaringer Marihøna86!

Skrevet

Sluttet på Diane p-piller i Nov 2007, har kun hatt mensen to ganger siden det, altså to ganger på snart et år.. Det var bra jeg sluttet da, så rekker jeg (kanskje) å komme i gang før jeg virkelig begynner å prøve..

Skrevet

Har man ikke hatt mensen på to måneder etter p-pille slutt så kan man dra til legen for å få piller som setter i gang systemet igjen.. kanskje et tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...