Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 merker kun litt bobling innimellom, annen hverdag kanskje ett par minutter. noen andre som har det sånn. blir nervøs jeg. jordmor sier alt er bra med barnet
januar mamma Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 hei skjønner at du blir litt bekymra av sånnt, men så lenge der er bevegelse og jordmor sier alt er bra, vil jeg tror at det stemmer:) lykke til..
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 hei.. når jeg gikk med nr 2 kjente jeg nesten ingenting liv gjennom hele svangerskapet, var som hun satt å klorte meg med fingrene på insiden av magen.. slikt kjenntes det ut. hun satt i seteleie så jeg tror det var derfor jeg ikke kjente noe særlig. kan jo hende din baby ligger sånn at du ikke kjenner så mye.
hanalb Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Hei! Jeg er snart 22 uker på vei og har fremdeles ikke merket noe særlig liv ennå, iallefall ikke noe i nærheten av å kunne kalles spark. Fikk beskjed på sist ultralyd i uke 19 at morkaka lå foran på magen/ i front så da var det vanskelig å kjenne bevegelser. Det kan hende det samme gjelder for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå