Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 i forrige uke var jg på u.l. var nok akkurat 6 uker da sa legen så han var usikker på om det var et bankende hjerte han så, men legen syns han så et bankende hjerte?.men ska tilbake i slutten av denne uka siden jg da er 7 uker på vei.pleier man ikkke å kunne se hjerte banke fra 5 1/2- 6 uker??Har hatt veldig ustabile sykluser så kanskje det er grunnen.Var bittelitt kvalm for noen uker siden, men så ble det plutselig vekk!!Men plutseligt igår og idag har jg hatt skikkelig vondt i magen,skikkelige mensmurringer og rivninger i magen på en måte pluss gansge kvalm.Regner me at andre også hatt/har det slik?
ayaah Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg var på ultralyd da jeg var litt OVER 6 uker på vei, og da strevde de en stund før de klarte å se at hjertet banket. De sa at det ofte var vanskelig ennå, så det er ikke noe rart at legen din var usikker. Alt er nok normalt :-) Det er jo ikke alle som er så veldig kvalme, og det går noen ganger i bølger, så jeg tror ikke du skal være så bekymret. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Hei! Jeg var 8 uker på, da de ikke kunne se hjerte.... Men nå er jeg 13 uker på vei, og hjerte banker som bare det. Jeg bekymret meg veldig de 10 dagene jeg gikk å ventet, har hatt 1 MA og 2 SA før. Men det gikk fint...... :-) Skal også nevne at jeg hadde menssmerter også, men tror det er ganske vanlig i begynnelsen.....Håper alt går fint for deg også.....
Vil Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Det aller tidligste jeg har sett her inne er noen som så hjertet da de var 6+3, men det er nok få som opplever det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå