Gå til innhold

når starter dere med el tester? dere med litt ustabile sykluser.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

mine har vært på 28-30 dager bestandig. i september kom den en uke for sent men den siste nå kom normalt. hadde enel blod på papiret i to dager så startet det for fullt. så 28-30 dager.

når bør jeg begynne og teste nå?? noen som kan fortelle meg åssen disse billigstrimlene skal se ut når man har el eller det nærmer seg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det står i bruksanvisning at hvis man ikke vet lengde på syklus skal man begynne å teste på dag 10!

Skrevet

men skal jeg begynnte på dag ti fra jeg hadde mye blod på papiret eller fra da det kom såpass at jeg måtte ha bind?

Skrevet

du skal ikke regne med de dagene med spotting, kun friskt blod

Skrevet

www.prinsessesoffi.piczo.com/prosjektbaby

Sånn skal en positiv EL-test være :)

Desverre klaffet det ikke, men har EL nå straks :D Har veldig ustabile sykluser, og begynner å bli litt sliten av å vente på mensen hver gang. Er min 5. offisielle PP, men har ikke bruk prev. siden juni i fjor.

Skrevet

det var masse friskt blod de to dagene, derfor jeg er usikker. men jeg begynner og teste på dag ti utfra første dag på den spottinga jeg tilfelle:) har en del tester liggende:)

Skrevet

skal det komme en strek midt mellom det grønne og den svarte streken da omtrent??

Skrevet

I det hvite, blanke feltet til venstre for det grønne feltet skal det komme to streker, og streken til venstre skal være sterkere enn streken til høyre:) Hvis det kommer strek som er svakere enn den til høyre, er testen negativ.

Skrevet

takk for svar:) jeg begynner og teste ut fra dag ti etter første tegn til blod jeg da:) så er det bare og kjøre på he he:) håper jeg har el da i det minste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...