Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 14 uker i morra, og vet at det er litt tidlig ennå, men min søster merket liv allerede i uke 15. så jeg håper jeg kan kjenne det tidlig jeg også. når merket dere det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjente det første gang en gang mellom uke 16 og 17 engang.

er førstegangs og jordmor mente det var VELDIG tidlig...

men d var ei veldig aktiv jente, så det var ikke så rart at jeg kjente sa hun :)

bare å smøre seg med tolmodighet kan ta noen uker enda,

så får du en positiv overaskelse viss h*n er tidlig å sparke:)

Skrevet

Jeg er 17+1 i dag og kjenner fortsatt ikke noen ting.. Bare magen som vokser ;)

Skrevet

Jeg er strax 14 uker og kjenner liv hvis jeg ligger rolig å ser tv, leser bok ol.. Var veldig usikker på om det var spira til å begynne med.. men nå er jeg helt sikker. Har vel kjent liv gjevnlig i 4 dager nå.

Men med førstemann kjente jeg ikke liv før i uke 18.. for da visste jeg ikke hva jeg skulle kjenne etter.

Skrevet

Kjente det først sånn ordentlig i uke 21, så det gjelder å være tålmodig:-) Ikke noe å bekymre seg for ihvertfall....

Skrevet

Oj når jeg leser dette her begynner jeg virkelig å lure, for jeg er 12 + 1 uker og kjenner det allerede utenpå magen. Men jordmora mente jeg var lengere på vei, noe jeg var ganske sikker på at jeg ikke var, grunnet veldig stabil syklus.......Men kanskje jeg alikevel tar feil da ..... det blir spennede på UL da .....:)

Skrevet

Eg er 20+6 idag, og i denne uken er eg nesten sikker på at eg har kjent liv :) er førstegangs.. Magen har ikke komt så mye til syne enda så er godt å kjenne liv :D

Skrevet

Var også tidlig ute. Uke 15. Veldig svakt. Morkaken min ligger på bakre vegg, noe som gjør at jeg kan kjenne det tidligere enn de som f.eks. ha den på fremre vegg. Ikke noe som demper for Junior. Er 17+5 i dag og kjenner liv daglig nå. Blir sterkere og sterkere de små dultene.

Skrevet

Jeg kjente det for første gang i uke 16, men d var bare bittesmå bobler liksom. var først like før uke 20 at jeg kjente det ordentlig godt :) og da ble det regelmessig og hver dag.

Skrevet

oi det er tidlig.

men hva kjenner man etter??

Skrevet

Jeg er førstegangs og kjente liv da jeg var 19+2. Har kjent liv hver dag siden da, og sparkene blir bare sterkere og sterkere. H*n er mest aktiv på kveldene når jeg legger meg.

Skrevet

Med nr 1 kjente jeg det i uke 16. Morkaken lå inn mot ryggen, det var vist forklaringen på hvorfor jeg kjente det så godt. Nå m nr 2 kjente jeg det i uke 14. Bare ett spark en dag, så en gang til en annen dag. Morkaken ligger nå inntil høyre side, alså ikke framme på magen. Og nå vet jeg jo også hva jeg kjenner etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...