Misti Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg bruker kun ull på sønnen min 2 år.. fra nå og til det er varmt.. er det tørt ute går han i ull stilongs og boddy pluss hjemme strikka bukse og genser.... i barnehagen går han ikke i noe annet inne en ull fra nå og utover... men bare et lag.... og så tar de på flere når de skal ut. Hva gjøre dere andre? har dere på mer enn bare ull undertøy inne i barnehagen?
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Går i ullbody og ullstrømpis inne i bhg, mykt, deilig og svalt! Største har ikke begynt med ull ennå, men begynner nok snart.
lykken på jord Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg gjør akkurat samme som lillespire. Nå er han 5 år, og har gjort dette siden han var 1 år. Veldig greit, men knea på ullstilongsen blir fort hull på! Samme med ecco goretex støvler, og ullvangsokker. Bor kun i de frem til april. Så er han også den i barnehagen som er minst syk. Bomullstrømpebukser brukes ikke her i huset nei!
erteposen + 4 Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 På stor avd. insisterer gutta mine på å ikke gå i undertøy, da blir det raskt for varmt med ull under og vanlige klær - men på liten gjorde vi som deg.
Misti Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2008 Så dere har heller ikke flere lag på dem inne?
Misti Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. oktober 2008 min har ikke på mer enn bare ull.. ikke vanlige klær og ikke flere lag... tror han blir for varm med flere lag,,, men ser jo at mange bruker flere lag, så lurte litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå