Verdens peneste gutter er mine Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Faren til trillepika vår kom i går å hentet henne. Det jeg reagerte på var at han åpnet døra hos oss uten å ringe på først og kom i gangen og brølte navnet hennes. Hadde det vært meg hadde jeg ringt på døra og spurt om den jeg skulle hente var der. HUn var hos oss så det var greit. Men sånn oppførsel som han hadde den reagerer jeg på. For det første og brøle til datteren sin på 14 gjør at hun ikke får mer respekt for faren sin. Og for det andre å gå inn til folk uten å ringe på eller banke på er uhøflig. Kan ikke skjønne at ei så høflig jente kan ha så uhøflig en far.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Hehe, kanskje det er nettopp derfor hun er så høflig selv fordi hun ser at det er flaut når faren ikke er det? Neida, jeg hadde nok også fått upositiv ståpels av folk som bare vandrer rett inn (familien min når de er ventet er noe annet), og hadde mannen min vært hjemme (som er den av oss som ikke bekymrer seg for hvordan ting han sier blir oppfattet) hadde nok vist ham hvor ringeklokka hang OG at den virket...
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Da hadde jeg nok begynt å låse døra når trillepiken er inne hos meg. Og hadde det blitt en reaksjon på låst dør, hadde jeg svart at jeg er lei av folk som bare braser inn døra mi og brøler... Fy for uhøflig mann!!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2008 En annen ting jeg og reagerer på er at moren hennes hinter frempå med at jenta skal slanke seg. Jenta er ca 170 høy og veier 53 kg. HUn er da absolutt ikke tykk. Men moren mener at datteren bør trene hver dag og spise sunt. Jenta går rundt med dårlig selvtillit og sier hun er tykk.
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg hadde vel bare skjønt at denne jenta ikke har det så lett. Husk at du er voksen, og hun fortsatt bare er et barn/ungdom. Det kan hende hun trenger noen å snakke med en gang.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 What?? Den mora kan da ikke være sunn i hodet?? Da jeg var i tenåra var jeg 165 høy og veide 55-60 kg - jeg må jo ha vært seriøst overvektig jeg da i hennes øyne, selv om jeg vel så ganske normalvektig ut for de fleste...
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2008 ja hun snakker med meg, det er derfor jeg vet at moren hennes hadde sagt det til henne. Kan hende jenta overreagerer, hva vet jeg. Men moren har sagt til datteren at hun skal ut å jogge hver dag og spise sunt. Greit det at enn oppfordrer barna sine til å spise sunt, men trene hver dag synes jeg er drøyt. Hun er ei søt og høflig jente. Men har ekstremt lite tro på seg selv føler jeg. Jeg skryter av henne, hun er jo heldt enestående den jenta. Hadde jeg hatt ei sånn datter så hadde jeg vært mektig stolt. Foreldrene mine har bare godord om henne. Det er bare trist at ei så søt jente skal ha så lite tro på at hun er bra nok. Og at hun ikke er tykk. HUn er ei slank jente som ser bra ut. Men som kanskje ikke har det så greit hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå