hamsterpia Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Har lyst på en ferietur før jul, men er usikker på hvor vi skal. Så langt står det mellom Egypt, Spania, Portugal, Tyrika og kanskje Island. 1-2 uker. Skal ha med en på 14 mndr og kanskje en 9 åring.
erteposen + 4 Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Island kan jo være spennende nok nå, men kanskje ikke med en på 14 mnd i kulda. Hadde kanskje gjort det enkelt for meg selv og valgt Spania eller Portogal. Egypt er jo mye større sjanse for magetrøbbel osv. Tyrkia synes jeg det er vanskelig å se på som ferieland, mens Spania og Portgal vil vere greit å reise med små barn. 9 åringen hadde sikkert elsket pyramidene da:) Kommer vel på om hvem en tar mest hensyn til.
Gjest -<<- Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Spania. Fordi jeg synes Egypt og Tyrkia er i overkant slitsomme, Island er mørkt og kaldt - det får vi plenty av i Norge. Portugal er fint, men jeg snakker bedre spansk enn portugisisk. Egentlig ville jeg nok kanskje dratt til Tyskland eller Nederland på julemarked og slikt om det var rett før jul.
hamsterpia Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2008 Noen flere med reisetips her og kanskje?
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg ville reis til spania. Stabil temp. Tyrkia drar jeg aldri mer buff så tragisk. Har reist mye ikke ofte jeg sier ALDRI IGJEN. Egypt har jeg ikke vært heller ikke portugal. Uansett goooood tur.
Grateful mom Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Har vært på Gran Canaria i november tidligere, og det var helt topp! Ikke for varmt, men likevel sol. Anbefaler i såfall Porto Rico pga barnevennlig. Negative er den lange flyreisen, på ca 5 timer..
hamsterpia Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2008 Ok. Kikket faktisk akkurat på en "pakketur" til Porto Rico.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå