gifteklar gravid og kvalm Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 tenkte å foreslå for oldemora til tuppelille at kanskje de kunne gå halloween i hennes nabolag (vi bor på landet så her blir det fint lite hus å gå til.hehe) så kunne tuppa kle seg ut og ha det moro med å tigge godteri... er det teit? hun er 4 og vet egentlig ikke om halloween så vi må i så fall fortelle henne at det finnes...
BettyBoob Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 31 oktober er det egentlig, men tror folk går rundt og tigger godis den nærmeste helgen. jeg selv synes det er noe drit. og gir aldri godis - for det har jeg ikke liggende. mange synes sikkert jeg er kjip - men jeg lar heller være å lukke opp døren min. hva skjedde med å gå julebukk liksom? husker vi gikk rundt og sang og greier synes uansett at 4 år er altfor lite - som du sier: hun aner jo ikke hva det er for noe i det hele tatt.
noggie Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 31. oktober er halloween. Noen lærer tydeligvis ikke unga sine datoer, men sender dem ut gjerne hele denne uka. Vi feirer det selv (men ikke amerikanske versjonen. Er egentlig keltisk, som oss ). Kommer noen denne dagen får de, ellers ikke. Sier da ifra til ev. voksne som er med, de pleier å bli temmelig flaue....
mamman til to gutter Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Her er det kun en gang de har kommet noen annen gang enn 31.oktober og da var det to søte jenter som hadde kledd seg fint ut. Ettersom de kom en dag for tidlig hadde jeg ikke handlet inne noe godteri og de bare smilte og sa at det var helt greit og at de kom en dag fortidlig fordi de skulle i bursdag dagen etter.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 her kommer ungene 31 oktober og ferdig med det. og de får masse godis og jeg gleder meg mer enn ungene!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå