Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg holder på å klikke,sambo som går ut for å møte venner og kommer ikke hjem før sent på neste dag. Ingen beskje eller melding om han kommer hjem eller ikke,jeg ringer og lurer på hvor han er,da sier han han er på vei,men han kommer ikke alikevel. Når han kommer neste dag er unskyldningen( bilen stopper jeg måtte overnatte hos kompisen,bla bla bla bla) Jeg tror ikke på i det hele tatt. Jeg føler meg som alenemamma,som det r nå så r jeg hjemme alene m barne hele tiden,På vanlig dager så kommer han hjemme fra jobb rundt midnatt,sover dagen gjennom,helgene ute ett eller annet sted.Kjenner ik "vennene" hans.Så jeg vet ik hvor han r eller m hvem hen r.Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle befinne meg i denne situasjonen, men nå gjør jeg altså det, så nå sitter jeg her og føler meg som en jævla idiot. Jeg orker ikke bare å bli tråket på som en dør matte her lenger. Trodde jeg kunne holde ut form sønnen skyld men nå tror jeg har fått nok.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Vær så god, der er døra. Ha det bra. Er det noe å lure på da?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Skal ikke påstå noe, men... Jeg ville vært "bekymret" for om han er utro.. BYE BYE::: Finn deg noen bedre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå