Gå til innhold

ullfleecedress fra nøstebarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forelsket meg litt i ullfleecedressen fra nøstebarn. Noen som har erfaringer med den? Lurer veldig på hvilken størrelse jeg evnt bør kjøpe, 50/56 eller 62/68 ? Har termin i begynnelsen av desember. Vil jo gjerne at dressen skal kunne brukes en stund siden den er litt dyr, kan jo brette opp ben og armer i begynnelsen. Samtidig vil jeg jo ikke at lillegutt skal drukne helt i den heller. Hmmm vanskelig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøp 62/68 (krymper litt i vask)

Svigerinna mi sverger til denne og sier det er det beste kjøpet hun har gjort.

Skrevet

Kjøp heller den større størrelsen. Klærne fra Nøstebarn er ganske dyre, så det er fint om de holder litt. Jeg har alltid kjøpt en størrelse større enn jeg egentlig trenger.

Tips dersom det blir altfor langt på føttene: Ta et par vide babysokker, klipp av selve foten og sett den øverste delen rundt babyens ben utenpå dressen. Da sklir ikke dressen ned, og føttene setter seg ikke fast helt oppi skrittsømmen (vår svømte alltid rundt med bena opp der, satt begge ben i det ene buskebenet etc. fram til jeg fant ut av sokketrikset).

Det samme kan du jo gjøre på ermene, men det er jo ikke så farlig om det langt der - blir litt som votter, det :)

Skrevet

jeg har også termin i desember og har kjøpt den ullfleecedressen i str 62/68. Jeg var og veldig i tvil (er egentlig det fortsatt) om jeg skulle kjøpe den str eller mindre, men tror jeg blir fornøyd med denne str til lille nurk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...