Gå til innhold

Dere som digger Home and Away, se her!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har link til en side der dere kan laste ned episoder, helt gratis!! Dere må bare søke på episodenummeret i søke-boksen nederst på siden. Alle episodene ligger ikke her, men hvis du bruker tid på å lete så finner du de fleste. Ligger i tillegg endel på YouTube, men der er det ofte i dårlig kvalitet. Tror det er sesong 18, episode 66 på tv i dag (ikke helt sikker da) Men det lønner seg å finne ut akkurat hvilket episodenummer det er, for er lettere å søke på det. Her er siden: http://www.backtothebay.com/forum/index.php?showforum=103

Jeg fikk helt dilla når jeg fant ut dette og har lastet ned mange hundre episoder tror jeg, for når jeg gikk tilbake til jobb etter permisjon, så hadde jeg jo ikke muligheten til å se det på tv lenger. Så håper andre kan få gleden av dette også!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skulle sett der :) hvordan søker jeg for å se på episodene da? skjøne ikke noe av den siden linken er til?!

Skrevet

Hvordan episodenummer er du på? Dagens episode

Skrevet

På TV2 Norge går episode 118, sesong 19.

Episodenummer 4288 ... + - En til to dager

Sånn! Jeg fant det ut :D

Skrevet

hei!

kan dere som skjønner og har fått til dette forklare meg litt i detalj hva jeg må gjøre for å få det til? jeg har prøvd å skjønte ikke så mye av det. dette er noe jeg har lett etter i ett år snart og er det fakta at vi kan laste ned så blir jeg overlykkelig!!

må jeg registrere meg også?

Skrevet

Hei du! Ok skal prøve å forklare det litt bedre. Når du går inn på den linken jeg hadde i hovedinnlegget så går du til helt neders på siden. Nesten helt ned på venstre side ser du da en liten avlang hvit boks hvor det står search. Der skriver du inn episodenummeret, feks 4200, og så trykker du search. Hvis det er noen som ha lagt ut den episoden du da har søkt etter, får du den respektive tråden fremvist. Du må da gå inn på den tråden og igjen gå til helt nederst på siden og skrive inn episodenummeret i den hvite boksen og søke på den episoden du leter etter. Da får du opp den delen av tråden som inneholder den episoden (ja vet det er litt tungvint). Da klikker du på linken for å komme inn på nedlastningssiden (de fleste bruker megaupload) Der må du først taste inn 3 bokstaver (en sikkerhetsgreie tror jeg) og så venter du 20 sekunder og så kan du laste ned. Anbefaler deg veldig å kjøpe ett abonnement på megaupload, det koster bare en hundrings ca for to mnd. Da slipper du å taste de bokstavene, og du kan da laste ned så mange episoder du vil om gangen (utenabonnement kan du bare laste ned en og en).

Hvis du ikke får opp noe resultat når du søker på en episode, så er det da ingen som har lagt den ut :( Men da kan du jo evnt sjekke youtube. Men har selv erfart at man noen ganger ikke merker at man mister en episode engang :) Lykke til, så må du bare spørre om det er noe mer du lurer på.

Skrevet

tusen tusen takk for hjelpa =) jeg fikk det til nå! du aner ikke hvor lykkelig jeg ble nå! hehe.

ha en kjempe fin kveld videre!

Skrevet

Så flott!!! :) Fortsatt god kveld til deg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...