OdaX Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Har siste dagen vært mye plaget m en veldig ubehagelig følelse av at magen strammer seg veldig. Ingenting å kjenne utenpå,men veldig ubehagelig,og denne følelsen er der mer eller mindre konstant, og blir verre når når jeg er i aktivitet. Ikke mye aktivitet som skal til heller,for at det blir verre. Var til legen i dag, som mente det var kynnere,selv om jeg bare er i uke 13 og selv om de er der konstant. Følte at hun ikkje tok meg helt på alvor,at hun helst ville ha meg ut så raskt som mulig...derfor spør jeg her: andre som har slike plager? Er det normalt med sterke kynnere så tidlig? Det er som sagt ekstremt ubehagelig...:-(
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg fikk kynnere såpass tidlig denne gangen (2. gangs) og det overrasket meg egentlig. Men jeg kunne kjenne det utenpå da, selv om jeg har litt ekstra polstring fra før. Helt hardt nederst ved trusekanten liksom. Ikke spesielt behagelig heller, selv om jeg ikke vil karakterisere det som vondt egentlig. Nå derimot (uke 21-22) er det ganske mye mer ubehagelig, og sånn var det 1. gangen også.
OdaX Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2008 Ok,godt å høre at andre har det på samme måte da:-) selv om tanken på 6mnd med dette ubehaget ikke akkurat får meg til å hoppe i taket:-P sist hadde jeg knapt en eneste kynner, eneste legen hadde å si til meg i dag var at alt ble nye verre når en var 2.gangs - kjempepositiv dame ja:-P
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 jeg hadde kynnere med lillemor i hele svangerskapet ...jordmor sa at det var vanlig ved flergangsfødene...fikk beskjed fra JM om å ta det med ro....så urolig jeg er i kroppen og kan ikke sitte i ro så hørte jeg på legen som sa at kynnera var ufarlig og skullle bare lev som vanlig....joda endte i prematur rier i uke 33-34 ...så det kan va lurt å ta det med ro;)
OdaX Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2008 Oi da,kan vere lurt å ta det med ro da...fikk i grunn beskjed om det også,men samtidig mente legen at jeg måtte prøve å gå på jobb,og se om jeg klarte det. Selv om jeg sa at det blir betraktelig verre bare jeg går ned trappa fra loftet...og jeg jobber som sykepleier,så ser litt mørkt på dette:-( har jo lyst å jobbe så lenge som mulig,er ikke den som maser på sykemelding liksom...uff,jaja,får vel bare prøve og se hvordan det går på jobb:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå