Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Torsdag 9 oktober kom lillebror til verden :-) Han veide 3940 og var 54 cm. Fødsel gikk fort.1 time og 15 minutt etter vi kom til sykehuset var han ute.Kommer med fødselshistorie senere. Plages med amming.Det er vanskeligere enn jeg husket.Fikk ikke til det med 1 mann eller.Får litt dårlig samvittighet når jeg tenker på å gi opp men vi får se.Storebror klarte seg godt på morsmelkerstatning han også vist det blir det denne gang også så er det ikke krise.Selv om jeg gruer meg å fortelle helsesøster dette.Dem er jo så opptatt av morsmelk
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Gratulerer så mye!!!! Ikke stress for mye med ammingen, det kan få motsatt virkning. Fortsett å tenke at det ikke er noen krise hvis det ikke går- og det er det jo heller ikke! Helsesøster får si hva hun vil. Jeg fikk bare et litt rart blikk med én gang, også var det ikke mer snakk om det Det viktigste er at babyen får mat, samme hvordan Masse lykke til!
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 vørterøl og amme te, håper ammingen tar seg opp:) Gratulerer med lille mannen
Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2008 Takk for det. Har ikke gitt opp ennå.Skal prøve ei stund til.Det værste er at brystene er så harde og ømme.Klarer nesten ikke å ta på dem.Håpe det går over snart så blir det nok bedre
Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2008 Hvorfor fikk du ikke til amming?.Jeg synes at det er mere stress nå enn kos.Han bare gråter og får ikke tak i brystet.Når han får tak suger han litt og slipper taket og gråter.Holder på sånn lenge.Etter hvert suger han bra og sovner.Men sover ikke lenge.Kansje en halvtime så er det å begynne på nytt igjen.Har en gutt på 7 år også og imens jeg ligger på rommet og ammer lillebror tenker jeg på han og at han føler seg utenfor.Jeg prøver å sitte å amme på stuen men finner ikke en stilling når jeg sitter.Noen råd?.Har store bryst så det kan være vanskelig for han å få tak
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Gratulerer så masse:-) Og masse lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå