Gå til innhold

Viktig med hage for barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å kjøpe et hus. Det eneste negative med huset er tomten. Den er nemlig veldig skrå, slik at det ikke er noe lekemulighet for barna når de blir større. Er det dumt å kjøpe et hus som ikke har hage som barna kan gå ut å leke i? Det er lekeplass i nærområdet, men det blir kanskje litt tungvint å følge de bort der hver gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville aldri ha kjøpt et hus med en lite egnet uteplass til barna. Nettopp fordi de etterhvert som de blir større vil ut og utforske naturen.

Fint med litt fjell og skråning, men ikke om det mangler det andre:-)

Skrevet

Er det mulighet for å sette opp huskestativ og sandkasse ol da? :) Kanskje et lekehus? Basketkurv på veggen? Jeg syns ikke det er kjempeviktig med stoor hage :) tenk på alle de som bor i storbyer, der er det få som har hage :)

Skrevet

Nei, hagen er for skrå til at det er mulig å sette opp huskestativ, basketkurv, lekehus og badekar for den saks skyld. Sandkasse hadde vi sikkert fått til på ett vis ved å bygge opp litt, men ellers er det vanskelig å få "plassert" lekeutstyr ute. Jeg er heller ikke opptatt av å måtte ha stor hage, men et lite flatt område hadde vært greit for ungene sin skyld tenker jeg.

Skrevet

Skal du først kjøpe hus, er det vel greit å ha det brukbart ute også!

Jeg har hage og har stoooor glede av den!

Lekestativ, sandkasse, basseng/spreder om sommeren. Solstol, parasoll, grill, ballspill med barna....masse gøy å gjøre i hagen!

Skrevet

Det er så mange ting som spiller inn når man skal velge hus.. lag en plussog minus-liste og se hva du vil prioritere! her i kommunen vår er det svært få hus til salgs, så jeg kunne godt kjøpt et slikt et bare for å bli i komunen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...