Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Mannen får ikke komme hjem for å fortsette behandlingen sin (han har kreft og er til beh. i en annen by) Og her sitter jeg med min altfor tunge gravide kropp og en halvannetåring som savner pappa'n sin. For ikke å snakke om at jeg gjør det! Ett hus å selge og ett å bli ferdig å flytte inn i. Og samtidig skal man få jobb og barnehage til å klaffe, når det egentlig ikke gjør det. *urk!*
Gøril (210406) Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 uff, jeg føler med dere! Håper alt ordner seg og at mannen din blir frisk!
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 uff stakkars deg!! Er det ingen som kan hjelpe deg? Avlastning o.l.? Stor klem
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 God bedring til mannen din
celodi Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Sender deg en klem og håper at mannen blir frisk..
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Joda, jeg har en super mamma som stiller opp masse og får hverdagen min til å henge sammen. Hadde aldri klart meg uten henne Men det var litt kjiper'n at han må være borte en mnd til, hadde så smått håpet ham hjem i morgen kveld. Det viktigste er at han blir frisk, selvsagt.
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 Flott at du har en snill mamma da:) Trist at han ikke kommer hjem, men håper at han snart er frisk og at dere kan nyte livet sammen i et nytt hjem. I mellomtiden må du utnytte alle rundt deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå