Gå til innhold

Gutten vår ler neste ikke


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Flere som ikke får gullet til å le? Gutten vår er nå nesten 5 mnd og uansett hva jeg gjør ler han nesten ikke. Han smiler derimot masse og ut fra kropps-språk ler han. Han ruller heller ikke fra side til side, men har begynt og vippe seg over på siden nå, så kanskje ikke så lenge til ...? Ikke sikker på hva som er normalt jeg, noe som kan fortelle hvordan nurket deres er i forholdt til utvikling nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snuppa mi er også nesten 5 mnd. Hun ler heller ikke mye, men smiler masse. Hun har ledd av og til, men det er sjelden. Hun har heller ikke snudd seg enda fra rygg til mage, men er godt over på siden. Har bare snudd seg fra mage til rygg. Jeg tror ikke man kan sammenligne for mye med andre, barna utvikler seg forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig forskjellig. Gutten våres ler og flirer masse, spesielt når pappa tar nattprat med han og kiler han litt. Da er det full rulle her ;-) Han er 5 mnd nå og er veldig aktiv. Han ruller fra rygger til magen og løfter rompa for å krabbe, støtter seg på strake armer også. Har veldig lyst til å krabbe men får ikke til å løfte rompa og støtte på armene samtidig, bare enten eller ennå... Har styrke men ikke teknikken, hehe ;-) Han hopper mye og er veldig aktig og sterk i beina, men er ikke så aktiv med hendene, så det varierer litt tror jeg. Kjenner ei som har en gutt på 5 mnd også og han er veldig flink å gripe med hendene og spiser på tærne sine men har ikke rullet og har ingen antydning til krabbing ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...