Gå til innhold

Er det noen som rocker her? (med rockeringen) :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg endelig kommet inn i det! gul og blå men jeg har faktsik blitt 2 cm smalere i livet på 2 uker :D

nå rocker jeg 15-20 min om dagen...:)

flere som holder på, hvor lenge rocker dere og hvor my smalere har dere blitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er på leit etter rockering, så skal jeg begynne... hvor får jeg tak i??

Skrevet

du kan få kjøpe min :-). Den er som ny! Jeg trenger den ikke lenger da jeg er blitt slank nok :-). Skriv til meg i postkassen min om du er interessert.

Skrevet

bestilte den fra sport-shop kosta 380 ikl porto, koster vel rundt 600 i norge...

Skrevet

Jepp:) jeg rocker:) er midt i 2 uka nå men klarer ikke mer en 2 minutter.. her om dagen rocka jeg i 10minutter å dagen etter klarte jeg ikke mer enn 1 minutt.. hehe.. er blitt blå også.. gleder meg til å stå i 20 minutt jeg også:) Men akkurat nå er det for vondt gitt.... Tok det bare 2 uker til deg åsså kunne du rocke så lenge?? lucky u... :)

Skrevet

brukte 2 uker på og bli herdet...var helt grusomt vondt dagene etterpå og var sikker på at det aldrig kom til og bli noe resultat av det, klarte bare 2-3 min første uka og 3-5 andre så gjikk jeg rett på 15-20...hehe:)

Skrevet

Mulig jeg er dum nå. Men kan man ikke kjøpe en vanlig rockering ? Sånn i leketøys butikk?

Skrevet

Har gätt ned en buksestörrelse pä 2 uker. Rokker ogsä 10-15 min pr dag. Jeg er fin og blä langs magen, men hvis jeg rokker med ytterjakka pä, gjör det ikke vondt. Regner med at jeg mä fortsette ä rokke med tykke klär pä en stund enda. Og det er faktisk moro. :)

Skrevet

hvor kjøper man disse? på sportsbutikken?

Skrevet

www.sports-hoop.com

Må innrømme at jeg har vært litt sløv i det siste, men sist jeg målte hadde jeg minket 5 cm i livet..

Skrevet

Må slå følge med my litle ponny her, hva er forskjellen på denne rockeringen kontra en vanlig? Var inne på sports-hoop og såg, ser jo at den er annerledes men har den en annen funksjon?

Forstod jeg det riktig at en måtte ha en rovkering etter hvor mange kilo en var. Så hvis meg og mannen vil prøve sammen så må han ha en egen siden han veier mer en meg?

Anbefaler dere dette? Jeg trenger nok å gå inn noen cm rundt livet.

Skrevet

De er større og tyngre og har sånn sett større effekt. Dessuten er de mye lettere å rocke med, for de som sliter litt med teknikken.

Innsiden er ujevn, så man får litt "massasje" på problemområdet. Det er dette noen blir blå av.

Sjekk innersvingen.no - mye info om ringen og bruken av den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...