Gå til innhold

Alle fleskeberg...lurer på noe......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan klarte dere å bli så feite? Jeg prøver og prøver, men får det ikke til. Please, hjelp meg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg beveger meg aldri. Har t.o.m. lært opp min 1år gamle unge til å hente snacksen til meg i skapet. Tv kanalene zapper han også for meg. Jeg bestiller take away hver dag. Pusser tennene med brus og spiser mye snacks:)

Skrevet

Spis kontinuerlig, så vokser magesekken dermed kan du få i deg mere mat. Funker som bare det, jeg er over 100 kilo.

Skrevet

Jeg glemte forresten å si at det hjelper masse med å ha en mor som kontinuerlig har kritisert deg for utseende, og å ha blitt mobbet gjennom store deler av oppveksten. Var det noe annet du HI, lurte på??????

Skrevet

skriver under på denne. Dette funker faktisk.. kjip nok.

Skrevet

Bedre å være tjukk i ræva enn tjukk i hodet:=)

Skrevet

prøver du å bli feit eller er det kanskje en type du har problemer med å få deg??? du vet, menn liker bedre frodige kvinner enn vandrende skjelett, uten form og farge

Skrevet

Fader, så stygge dere er - både den ene og andre veien!

Hvorfor er det helt ok å rette spørsmål til de som er tynne med ordlyden:

Hvorfor er dere så tynne?, spiser dere ikke nok osv osv....

Nå var det antageligvis en tynn person som laget dette innlegget for at dere som ikke kan spise hva dere vil skulle kjenne litt på hvordan det er å få slike spørsmål.

Håper dere frodige tenker litt lenger neste gang!

Skrevet

Sett deg ned å tenk,tenk,tenk

Hvis det var en tynn person som la inn dette innlegget, så burde vel denne personen brukt en annen overskrift

hilsen fleskeberget

Skrevet

Jeg synes denne overskriften var treffende for slike innlegg...

Skrevet

Ha, ha! Selvsagt, for er det noe dette forumet er kjent for så er det å ta oss feite i forsvar og for å behandle oss som veier for mye med respekt. Den andre tråden har jeg ikke vært innom, da den ikke henvendte seg til meg. Men fleskeberg, se der.... den var jo til slike som meg som har kjempet med vekten hele livet.

Skrevet

du synest det, ja. da kan du vel ikke sitte her å klage over innleggene som følger, de er jo så passende til overskriften

Skrevet

Drikk smult, hi-hi!

Hilsen Smultbolla

Skrevet

Jeg er frodig (egentlig feit, men her bruker vi vel litt finere ord tenker jeg). Tenker lenger enn hva?

Jeg fatter ikke poenget med å ta seg nær av hverken det ene eller det andre. Har aldri falt meg inn å spørre hvorfor noen er tynn, med unntak av én gang, og da grunnet at vedkommende selv brakte det på bane.

Har heller aldri opplevd at noen har spurt meg om hvorfor jeg er så feit, selv om jeg ikke hadde hatt noe imot å svare.

For å svare på spørsmålet HI, jo, jeg spiser grovt brød, drikker vann og to kaffe i løpet av dagen, grønnsaker og reine produkter (så reine som mulig), så og si aldri sauser i middagen. Ikke overspiser jeg, ikke smugspiser jeg og ikke spiser jeg junkfood. Heller ikke godterier som sjokolade til daglig. Jeg trener tre ganger i uken og så går jeg hver dag, fra a til b til c også videre.

Så hvorfor er jeg da overvektig? Vel det lurer både jeg, legen min og de fleste rundt meg på også.

Skrevet

Anonym 18:46

Les HELE innlegget en gang til, jeg ber deg, bare en gang til

" Alle fleskeberg...lurer på noe...... NYTT 15:34 13.10.2008

Hvordan klarte dere å bli så feite? Jeg prøver og prøver, men får det ikke til. Please, hjelp meg!!!

Anonym "

Hva var det i dette innlegget som ga deg en pekepinn om at dette var laget av en frodig person?

Skrevet

frodig person??? har jeg sagt at innlegger var en frodig person?? vel sånn går det når man er tjukk i huet istedet for i ræva

Skrevet

KaMa

da håper jeg du skjønte at min kommentar om å tenke lenger går til de som bare må lage innlegg som går på tykk/tynn kroppsfasong. Hvorfor denne trangen til å snakke nedsettende om andres kropper og livsstiler?

Skrevet

Gjør som meg: bruk fat-suit! :D

Skrevet

Mindreverdighetskomplekser kanskje? Uansett, kommer det ikke ut som kroppsfokus, så kommer det ut på en annen måte. Det er alltid noe å henge seg opp i.

Skrevet

Antallet fettceller i kroppen er konstant. De eneste gangen fettcellene øker i antall, er i barndommen til og med pubertet, under graviditet og i sjeldne tilfeller når folk spiser ekstremt mye. Utover det kan man ikke få flere eller færre fettceller (utenom fettsuging).

Det som skjer når man legger på seg, er at fettcellene eser ut, og øker i størrelse. man blir da større selv om celleantallet er det samme.

Derfor er det sånn at dersom man legger på seg mye i barndommen og eller puberteten, så vil man ha flere fettceller enn de som var slanke som barn. Da har man også mye lettere for å legge på seg, man har flere fettceller som kan øke i størrelse.

Dette er noe å tenke på, spesielt i forhold til å forebygge for barna sine slik at de ikke blir overvektige. Dersom de blir overvektige som barn, så vil de mest sannsynlig slite med å holde normalvekt som voksne. Fordi fettcellene også øker i antall under graviditet (deler seg og blir flere), så bør man tenke seg litt om og ikke gå opp enormt mye selv om man er gravid.

Kanskje en forklaring til deg kama?:-)

Skrevet

Jeg er feit, du er stygg, jeg kan slanke meg.

Skrevet

Det hjalp jaggu på kiloene å ha bekkenløsning 3 måneder... buhuhuhu!!! Har ikke bevega med på år og dag, men spist nogenlunde det samme som før.. såååå mosjon er tingen! Kutt det ut og eeees ut!!

Skrevet

Nå er ikke jeg noe "fleskeberg", men det hadde ikke vært noe problem å bli det, hadde det ikke vært for at jeg har sykt høy forbrenning. For jeg spiser aldri mindre enn 3 sjokolader daglig (og de kan gjerne være de største), jeg overspiser alltid til middag og har konstante mellommåltider. I tillegg trener jeg aldri.

Jeg kunne fort vært smellfeit hadde det ikke vært for forbrenningen min, så skjønner fint at det er mulig. Innser at jeg har ett problem selvom jeg er 170 høy og 52kg.

Skrevet

Mulig det, men hva faen skal man gjøre med det..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...