Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 har hørt på de siden jeg var 10 år, da spesielt om forholdene hennes som så ofte går dårlig og dårlig økonomi. For noen mnd siden flyttet hun inn hos en mann og det har nå tatt slutt, hun sa opp jobben sin og solgte møblene sine da hun flyttet inn så sitter nå igjen med ingenting( er hos min søster nå) og dette har skjedd før. Etter skilsmissen med min far har hun aldri komt seg på beina igjen( særlig da økonomisk og dette med forhold til andre menn) Hun forventer at vi skal lytte og hjelpe for det er det familien er til for, ja men hun lager seg vanskelige situasjoner gang på gang! Både jeg og søsteren min har barn og familie og er slitne av å høre på problemene hennes, oppgitt. Jeg har så ambivalente følelser, er så sint på henne og lei av å høre på problemene samtidig som jeg er så glad i henne ( for hun er en flott dame og veldig snill og omsorgsfull) Hva kan jeg gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå