Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Noen som har brukt loven om tiltrekning for å sette i gang en fødsel? ;-) Jeg gjør det. Jeg skal føde i natt!
november barnet Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 ja enig her med neptuna i uke 32, nå må du forklare deg litt ka d menes me hehe
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Hvilke tiltrekning? Har det noe med fullmåne og gjør? Må ha det inn med t-skje.....
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Law of attraction.. dette er en tanketrening, hvor man sender ut positive tanker til universet, og universet står for å gjøre det du ber om. Eks: jeg vil føde i natt, så føder man i natt.. Noe forbanna tull spør du meg.. heheheh
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 vi får se ;-) jeg merker at ting begynner å skje. har pakka fødebagen og driver og gjør ting klart i siste liten, for å forsterke følelsen av det skjer! feks så må senga være på plass, hvis ikke har ikke jenta en seng å komme til og da passer det jo ikke at hun kommer allikevel. så den er på plass hvert øyeblikk:-) brukte loven om tiltrekning for å finne meg en god kjæreste. den riktige typen. og vi fant hverandre etter en måned... jeg har aldri vært så lykkelig med noen som jeg er med han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå