Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har fått dette og syns det er forferdelig ekkelt pluss at det gjør vondt. Fler som har hatt/har dette eller som vet hva som kan gjøres? Finns det noe reseptfritt på apoteket? Blir veldig takknemmelig for svar.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 om du går på lommelegen.no (tror det er adressa) så kan du søke på det å lese om det der
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg fikk det konstatert hos legen jeg, og husker ikke om det var reseptfritt eller ikke. Wartec tror jeg det heter, noe blå guffe man smører på, men det funker som bare juling iallefall
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg fikk på resept. Men det virket ikke, så jeg måtte til sykehuset og bruke laser på de Det var ikke noe godt.! Så kom deg til lege fort og få noe for det, før du får for mange!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 det finnes desverre ingenting mot kjønnsvorter reseptfritt. du er nødt til å gå til lege og du må fortelle dette til din kjære om du har det dette smitter utrolig fort! dette er et virus som er i kroppen og har du først fått utbrudd så vil viruset alltid være i kroppen din og vortene kan komme tilbake når som helst.. noen som har blitt smittet får ikke vorter men kan smitte andre.. bruk kondom. når du har vært hos lege og begynt med behandling må dere bruke kondom i en uke selvom vortene er borte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå