jentahans Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Noen som bruker dette og kan dele fordeler event ulemper?? Vurderer kjøpe det!
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg vurderer det også, veldig interessert i andres erfaringer.
Nattinatta Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 hehe, jeg lurer også!! håper det er noen med erfaringer her!
Gøril (210406) Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Henger meg på da jeg ikke tåler noe form for hormoner etter at jeg fikk tulla... prøvd ørti forskjellige p-piller og NovaRing.
Nattinatta Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 er det ganske vanlig at en ikke lenger tåler hormonene i prevensjon etter en fødsel? Jeg begynte på p-piller for halvannen måned siden, og da mensen skulle kommet begynte jeg med småblødninger og det har bare fortsatt... (fortstatte bare på pillene siden jeg ikke ville ha mensen, men blødning kom selv om...) så jeg tenker at det er dette som er problemet. anbefales det å ta en tur til legen ang dette?
mamma og snuppa Skrevet 13. oktober 2008 #8 Skrevet 13. oktober 2008 Hei. Eg bruker den billigaste. Pearly. Den er eklast. Tar trempen kvar morra når eg vakner. Så lyser den grønnt , gult eller rødt. i begynnelsen er det mykje rødt, men når den har lært seg suklusen din (tok 3 måneder for meg) så blir den bra. Den fungere best dersom ein har regelmessige sykluser. For meg fungerte den veldig fint, også då me prøvde å bli gravide igjen og klarte det på andre forsøk.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 13. oktober 2008 #9 Skrevet 13. oktober 2008 Fordeler: Man slipper hormoner, er enkel å bruke og pålitelig (var i alle fall det for oss) når den brukes riktig. Ulemper: Litt lang innkjøringsperiode, en syklus eller to, man må ha et visst antall sammenhengende timer med søvn og så ta temperaturen før man står opp (ikke noen ulempe egentlig, men med små i huset kan det kanskje være litt stress). Men jeg var veldig fornøyd den tiden jeg brukte den! Ble gravid på den da, så pass på at kondomene er hele og uten feil på røde dager
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #10 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg er fadder til ett barn, kjenner et til og har rådgitt to aborter som alle var resultat av den typen prevensjon.
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #11 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har ogsaa hoert at det ikke er mer sikkert enn aa hoppe av i svingen ... saa jeg stusser jo litt over reklamen paa siden har som lover at det er like sikkert som p-pillen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå