Gå til innhold

noen som får vår/sommer barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er usikker på min mens og el. Men 1 mens dag sis var 1 spet.

Så er ca 7 uker på vei,

Termin ca 3 juni. Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle som er på første trimester nå får vel vår/sommerbarn... Jeg har termin 3. mai : )

Skrevet

Har termin rundt 9.juni.... Får "tvilling",samme som meg selv da jeg er født i slutten av mai ^^,

Skrevet

Jeg har termin rundt den 24 juni. Litt nytt ja!

Skrevet

Jepp;) tror de fleste her får det...og det er sååååååååååå flott;);) er så glad så glad så glad..........håper bare det går bra denne gangen(1MA) krysser fingrene hver dag..har termin 15 juni hvis alt stemmer;)

Skrevet

Termin blir i 10 juni. så gøy og spendene... lykke til dere alle sammen

Skrevet

Hei Hei.

Jeg har termin 12.juni, gleder meg veldig. Jeg er i min 6 uke. så skal jeg på kontroll midten av neste uke. gleder/gruer meg til det.

Hååååper bare så masse at det er en eller to små inni der.:)

Skrevet

Vel, jeg har fått forskjellige datoer på forskjellige termin kalkulatorer. Nyeste er 1 Juni, men har også fått opp. 28 -30 mai... Så det blir spennende å se når det skjer uansett:)

Skrevet

Jeg er i syvende uke nå og har regnet ut termin den 9. juni - håper alt går greit, men er litt bekymret pga. blødning, men får svar på 2. blodprøve i morra, så krysser fingre og tær for at det er noe der og jeg får et lite nurk i juni.

Skrevet

Venter mitt 2 sommerbarn, jeg! :-D Fikk en gutt 14 juli 2005, termin nå 13 juni 2009! Så det blir 3 år og 11 mnd mellom... Slipper forhåpentlig vis unna den værste sommervarmen denne gangen som høygravid! hehe

Skrevet

Jeg har termin 25.juni:) Så denne gangen blir det sommerbarn. Har høst og vår fra før:)

Skrevet

Jeg har termin den 6.juni :-)

Gleder oss vilt!!

Skrevet

Nei!!!

16. juni... 1-tallet ble ikke med på det første svaret mitt..

Vi har termin den 16.juni.

Skrevet

vi har også fått termin 30. mai :) gleeeder oss masse! jeg er nå jaffal sykemelt ei uke nå pga kvalme :S

Skrevet

Termin ca 20 Mai :)) Håper tiden går fort siden dette er førstefødte ;)))

Skrevet

jeg har 17 mai etter BIM og 14 mai etter legen.

Skrevet

Jeg har termin 11.06.09, vår første :)

Skrevet

termin 17 mai her også:-)

er vårt første barn. gleder meg til vårbaby, tror det er en veldig fin tid å få barn. Og er den tiden på året jeg syntes er best. Da har jeg masse energi og mye godt humør, og det kan nok være greit med så mye energi som mulig når vi blir foreldre for første gang. håper bare alt går bra!

Skrevet

sommer barn på oss også. legens foreløpig termin er 3 juni, men skal til tidelig UL for å se om det stemmer. :)

Skrevet

er i min 10.uke, hadde siste mens 05.august så har termin rundt 14.mai! gleder meg utrolig masse, og satser på et flott svangerskap uten noen vonde opplevelser (1 sa i mars i år) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...