KristinHS Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Heisann. Håper nå på noen gode råd fra dere:) Driver med innkjøp av utstyr og lurer på om det er vanlig å bruke "vanlige" håndklær til babyer?!? Eller bruker man sånne gas greier?
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Bruk det du synes er best. Vi har brukt vanlige håndklær og det har fungert alldeles fint.
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har kjøpt noen egne håndklær til babyen, men regner med at hun kommer til å bruke endel av våres også... kommer an på hvor mange håndklær man bruker på en dag - jeg aner ikke:) Kjøpte egne til henne, mest fordi jeg synes det er koselig:) Ikke fordi man nødvendigvis trenger det. Har kjøpt endel gaskluter til å vaske med. Og sånne litt større til gulping osv. Tror ikke det er meningen at man skal bruke de som håndklær, men hva vet vel jeg?!
Girlygirl83 Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har kjøpt 4 stk egne håndklær til babyen. Syns det er så mange fine håndklær til babyene, også med sånn hette til hodet. Ser deilig ut. Ellers kommer vi nok til å bruke våre håndklær også. Er usikker på hvor mange håndklær det går til en baby, så må se det litt ann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå