Sola mi:) Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Med fare for å terge på meg de som sliter de siste ukene her.. hehe.. Det føles som et kjempe-overskudds-lager-av energi inni meg.. Ikke har jeg nevneverdige plager, ikke er det tungt og jeg er masse fysisk aktiv. Andre som har merket en oppsving av energi nå mot slutten? Er i uke 37 jeg nå.. Og til de som sliter, jeg føler med dere.. var selv veldig dårlig fram til uke 25-26.. så jeg har hatt mine symptomer jeg også.. :/
Girlygirl83 Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Jepp! Denne uken har jeg vært heelt gira. Har ryddet og vasket, og ikke sittet i ro et sekund. Idag er jeg litt slack igjen... Men, ja, 3 trimester har vært det klart beste for meg. Føles som formen blir bedre og bedre jo nærmere termin. Jeg har slitt enormt med trøtthet i hele svangerskapet så deilig med litt energi nå. Bekkenet holder meg litt tilbake da Er i uke 37 jeg også.
Sola mi:) Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2008 heldigvis så er bekkenet mitt bra, men kjenner jeg er litt "slakkere" nederst i ryggen.. samtidig med litt mensmurringer. men klager ikke.. når har du termin da, girlygirl83? ;-)
WPW Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Kjempegod form og masse energi her:) Nesten så jeg blir bekymra for å gå lenge over tiden.. Det er jo INGENTING som minner om tegn til modning eller kynnere eller at svangerskapet begynner å gå mot slutten.. 36+0 idag..
cassandraimagen fødeklar:) Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 jepp 37+2 i dag å er mere full av energi enn noen sinne i svangerskapet:) har en kjærest som bare er verdens beste. gleder seg noe immari til å bli far. i går fortalte han meg at han ville tatooere inn navnet på snuppa når hun kom ( søtt) i går var jeg også med ei vennine som skal flytte inn i ny leilighet å malte to rom, to hele rom med to strøk på en dag:) syntes vi var flinke, deilig å gjøre noe fornuftig, å nå når hun er ferdig på jobb skal vi kjøre hele den lange veien inn til stavnger ca tre timer, for å gå på ikea:) verdens navle altså innenfor de veggene der:) er så lykkelig om dagen å gleder meg noe sinnsykt til cassandra vil komme ut til oss håpefulle foreldre:)
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 er oppe før sola å svinser rundt, vasker hus, rydder og steller i stand, planlegger og styrer på. er så rastløs jeg klarer ikke sette meg ned et sekund!
Lova Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 Heldiggriser! Formen min er helt forjævlig. Er trøtt og sliten hele tiden, svimmel, kvalm og kortpusten. Har vært sånn stort sett hele graviditeten. Har lavt blodtrykk og lav blodprosent. Jeg er 36+3 nå. Jeg klarte å våre ganske aktiv frem til 7mnd, men nå orker jeg knapt noen ting. Var på bursdagsfest i helgen der alle snakket om hvor fantastisk jeg så ut, enda jeg føler meg som en skygge av meg selv. Har alltid hatt masse energi og trent mye, så jeg gleder meg til å bli meg selv igjen. Har bare lagt på meg 9 kilo, fant jeg ut i dag, så da slipper jeg ihvertfall det slitet når lillegull blir født....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå