Gå til innhold

Mageverk og menssmerter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) er 35 + 3 i dag. Har de siste dagene hatt litt vondt i magen( ikke veldig litt mageverk bare) og menssmerter i underliv og rygg. Kan dette vere litt teng på at det ikke er alt for lenge igjen`? Har vert oppe en gang om natten lenge nå for å gå på do, å så sovet igjen med en gang og sovet veldig godt. Men siste nettene, spesielt i natt har jeg ikke fått sovet pga akkurat så vondt i magen at jeg ikke får sove. Men fortsatt ikke sånn at jeg tror noe er gale. Kan gutten komme før tiden...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) jeg er også 35+3 i dag! og har akkurat de samme symptomene som deg! har ikke sovet noe de to siste nettene, men natt til i dag fikk jeg sove litt, sikkert fordi jeg var utslitt etter nattevåk:P jeg ligger bare å vrir meg..finner heller ingen sovestilling som er god! og har litt sann mageverk også..det er ikke ekstremt vondt, men irriterende! føles nesten som om der er spreng på magen..er det sånn du har det? og menssmertene har jeg hatt vertfall over en uke, de kom bare helt plutseli da jeg satt rolig og så på tv. så kommer de også om natten og når jeg står opp om morgonen. så jeg føler på meg at ting holder på å sje, men er vel bare denne modningen som foregår kansje?

Skrevet

Ja, høres ut som om vi har det ganske likt:) Kjekt å kanskje følge hverandre litt å ser når vi får?? Mange som har kommentert at jeg har fått et såkalt fødeansiktover helgen. Hovne lepper, hoven rundt øynene og rundere i ansiktet generelt.

Har også på følelsen at noe skjer snart. Ikke pga jeg vil, er lei, osv...men kroppen kjennes annerledes ut på en måte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...