Gå til innhold

Noen som har lagt de små på eget rom enda?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi gjorde det for første gang i helgen fordi jeg våkner så lett når han beveger seg. Føler egentlig at det er litt tidlig. Han er ca 5 mnd. Er jo mange som sier at de bør ligge på foreldrenes rom det første året pga krybbedød. Var veldig rart å ikke ha han på rommet da, var liksom noe som manglet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutten vår har sovet på eget rom fra han var ca 2 mnd. Fant ut at han sover mye bedre på eget rom. Nå sover han fra 8 til 7, så spiser og sover til 8.30 eller 9. Slipper å fortyrre hverandre, både han og oss hver gang vi snur og lager lyd med dyne eller skal på do ;-) Fungert bra til oss ihvertfall, men kjenner flere som har babyene sine på soveromet sitt, spesielt de som ammer syns det er lettest da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jr her i huset har sovet på eget rom siden han var 3 uker gammel, da hele familien sover bedre da. Gjorde likedant med storesøster nr hun var 1 mnbd gammel.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har babyene på eget rom. Har dere dørene oppe mellom rommene, bruker dere babycall eller hører dere de når de våkner uansett???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker babycall, digital philips. Fungerer kjempe bra. Ikke noe støy fra andre babycaller, så vi hører kun gutten vår når han skal ha mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutten vår har ligget på eget rom i to netter nå (født 7 mai) Han våkner nå to ganger i stedet for tre ganger ila natten. Så det er en start og jeg tror han sover bedre. Det var faktisk ikke så ille som jeg hadde trodd og jeg sover faktisk bedre også:) Litt vemodig er det jo:/ Vi har babycall (doro bm50)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...