Gå til innhold

Helly hansen dressene på obs


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd de? Er de gode? Syntes de var fine, også er de ikke så fryktelig dyre, hadde bare vært kjekt å høre noen erfaringer først.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvilken dress det er , men vi har HH uforet parkdress som han bruker på andre året nå.

Den puster godt, holder han tørr og ser fremdeles helt ubrukt ut.

Knall god dress det iallfall.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har en helly hansen "utebukse", uten for til snuppa nå. Den er knallgod! Datteren til sjefen på g-sport her bruker den også, og han er type veldig naturmenneske, og vet ALT om klær... han anbefalte den.

Jeg har en 2delt helly hansen dress til jentungen også, den har vært helt suveren! Så jeg vil tippe det er i samme klasse! :o)

Skrevet

Takk for svarene. Da kjøper jeg den i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...