Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Går dette an? Eller er jeg helt på jordet nå? Har prøvd med et stetoskop,uten hell, så tenker at det ikke funker. Er vel en grunn til at de bruker jordmorstetoskop Er i uke 17.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Hvor fikk du tak i stetoskop? Et annet tips jeg har funnet ut selv er om du har mikrofonuttak på stereoanlegget ditt, sett hodetelefonens kontakt inn der, og legg hodetelefonen på magen, (test med din egen røst selv først så du vet hvem av klokkene som funker som mikk) den intill magen og skru på volumet så kommer kanskje lyder fra magen ut av høyttalerene. Men ønsker meg også stetoskop, er litt lenger utti svangerskapet enn deg, trur du må vente til sånn ca uke 25 eller noe for å ha en sjans for å høre noe.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Fikk låne det av en i familien, som bruker det til blodtrykksmåling. Får prøve det andre tipset å heller vente noen uker med stetoskopet mitt;) takk takk:)
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Legen min brukte vanlig stetoskop, men du trenger nok vite hvor du skal lete vil jeg gjette pa. Det er mye enklere med den typen jordmoedre flest bruker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå