08GULL+julispire2012 Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Heisann!! Har fått en del spørsmål om hva vi ønsker oss til jul til snuppa.. er jo en del ting vi trenger,som nytt bilsete,utedress.. hva ønsker dere å få til deres små? klær er jo altids greit å få,men kommer vel til å kjøpe en del av det fra oss og! hva skal dere kjøpe til gullene? snuppa her blir ett år i februar,så har jo ikke akkuratt noe ønskeliste å komme med=) åå så jeg gleder meg til hun kommer med brosjyren fra leketøysbutikken og har krysset ut halve bladet med ting hun ønsker seg=) husker selv når jeg drev på med det!! kunne sitte i flere timer og drømme om alle de gøye tingene=)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Her er som regel vinterdress og sånt kjøpt inn lenge før jul, men vi ønsker oss godt ulltøy (ikke undertøy, men mer som i "joggebukse" og finere gensere som kan brukes som lag 2 under dress) som regel. Og vanlig tøy. Nå er hun litt større og sliter endel mer på tøyet, så vi får vel egentlig aldri nok, hehe. Siden tuppa her ikke er døpt har hun ikke noe smykker og sånne ting, så det hadde jeg faktisk lyst å kjøpe til henne i år (så hun kan gå med noe annet enn plastjuggelet fra hm, hehe). Og i år som hun skal få stor seng ønsker vi oss ting til rommet; penger til bokhylle/leketøyreol, god dundyne, god madrass osv. Vi kjøper jo hoveddelen selv, men kjekt å få spedd på litt ved hjelp av julegaver siden økonomien strammer seg til etterhvert som renta stiger.
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Mini er 9 mnd i jula, så har ønsket han De store hvite barnebøkene, bildebøker, litt leker, Janus ullklær, vanlige klær.. Vi orker ikke ønske dyre ting som tripp-trapp, vinterdress osv, for det tar vi oss av selv. Dessuten har ingen av familiene spesielt god råd. Vet ikke helt hva han skal få fra oss, men tror det blir tripp-trappen..Vi har overtatt en gammel som vi bare må få pusset ned og malt =) Ellers tror jeg han vil være helfrelst over å få bolltre seg i gavepapir og undersøke den nederste pynten på juletreet ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå