solei Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Hvordan få startlinjen på dataen under bildet og ikkje på siden...slik at bildet får sin fulle bredde!! Trenger god forklaring,he he.
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Trykk på linja med venstre museknapp og hold den inne. Så drar du linja ned under bildet og slipper den der:o) da skal den legge sg der:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå