MiroMiro Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Nå er jeg i min 5pp. Og siden jeg har PCO gikk jeg til innkjøp av en PFC. Tenker det er best å prøve alt før vanncystene ¨vokser ut igjen. Håper jo at jeg skal slippe hormonkurer... Men hvem vet? Kanskje må jeg det også... Jeg stusser litt over om tempraturen skal gå opp eller ned i og rundt EL.? Noen som vet? Håper iallefall PFC'en kan hjelpe meg til å finne nøyaktig når EL finner sted:-) Hvilke erfaringer har dere med PFC?
nygift87 Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Hei:o) Jeg har sånn PFC har brukt den som prevansjon til nå og det har fungert kjempe fint. Men stusser også over at teperaturen ikke holder seg gjevn hadde 35,99 også 36,33 og dagen etter 35,99 synes det er litt rart. Teperaturen skal gå opp ved eggløsning ) Og ned ved tr )
MiroMiro Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2008 Heisan:-) Ja, er ikke det merkelig?? Hmm.. Hvor lenge har du brukt PFC til prevensjonsmiddel? Jeg har nettopp startet for 2 uker siden. Ut i fra dine erfaringer ser det til at den fungerer kjempebra:-) Jeg tenker å bruke den til prevensjon etter en evt. graviditet. Ønsker ikke å gå på p-piller lenger. Med mindre gynekologen min sier jeg må det. Det er en mulighet for det siden mulige vanncyster kan vokse frem igjen. Jeg spanderte på meg babycomp'en. Den var svindyr, men "trøster" meg med at jeg sparer inn penger på å slippe og kjøpe EL tester og Gravitester...hehe... Man kan lure seg selv godt når man har vanvittig lyst på ting. Skulle bare ønske mannen min kunne ha vært hjemme denne uken, da jeg har EL. Babycompen viser at hadde jeg hatt sex nå, ville det være større sjanser for guttebaby. Utrolig at det er mulig å spå om noe slik.. Vitenskapen i dag er altså helt utrolig:-))
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Tempen er lav frem til el. Dagen etter el synker den enda litt for så å stige og holde seg høy frem til mensen. Ved mensen synker den igjen. Sånn som dette er det alltid, men det hender jo at tempen likevel er litt ustabil. Det er flere ting som spiller inn, for eksempel om du har drukket alkohol, tidspunktet du temper og sånt. Men hvis du sammenligner syklusene uten å tenke på enkeltdager, er tempen lav fra mens til el og høy fra el til mens.
MiroMiro Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2008 Takk og takk! Ja det forklarer mitt spørsmål kjempe bra:o)) Da slipper jeg å lure. Jeg måler hver dag til samme tid og har ikke drukket alkohol i det siste. Men stress og dagsform spiller vel inn tenker jeg da?...
nygift87 Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har ladykomp jeg da ) Men den kan jo oppgraderes hvis vi ikke "klarer" få barn:o) Men har brukt den siden Juni. Kan ikke gå på p-piller for jeg blir så ustabil i humøret hehe.. Og det orker jeg ikke. Ja rart det der hvordan den kan vise sånne ting. Min blinker faktisk alle tre lysene om dagen,så den mistenker jeg er gravid. Me tror kanskje det er fordi jeg hadde en blødnig mitt i syklus denne gangen grunnet en Cyste, trodde ikke det var mens men kan jo ha verdt det. Bare krysser fingeren for at den mistenker riktig, ønsker meg en sommerbaby:o) Ja den er dyr men jeg tenker jeg sparer det inn på p-piller og alt mulig annet rart man må ha hehe. Kjøper likevel gravi.tester jeg synes det er litt spenende ) Tror dagsformen ikke skal spille så mye inn, hvertfall det det står i bruksamvisningen ) Digger hvertfall PFC'en min det er fantastisk at det finnes )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå