*3 gutter i hus* Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 om det var en normal pris på tenesten? Lurer på å starte opp i Bergen...og omegn....Kjenner godt til Bergen,Bømlo,Stord,Haugesund+++ Mangen sier det går på kontroll,men hva visst det fantest noen som hadde møter med dere hele tiden og virkelig hørte på hvordan dere ville ha det???? Og som kjente til steder og div slik at dere bare kunne valgt en ferdig plan som passet dere og justert dette slik at det passet dere??????
Vil Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Vet du, jeg både liker og liker ikke ideen. Det er så mye latterlig i denne bryllupsindustrien altså.Giftet meg i år og var borti mye rart. Tenker på det som en sånn snyltevirksomhet, på lik linje med å være eiendomsmegler. Sånne folk som ikke produserer noe som helst annet enn fete dollarglis og høye regninger. Burde sperres inne hele gjengen. (burde vært ansett som kriminelt) Men gudene skal vite at det mangler noen samlende informasjon rundt hvilke alternative arrangementsteder som finnes i Bergen. Når jeg planla mitt eget bryllup tenkte jeg mang en gang på å lage en samlende nettside for alle selskapssteder i Bergen. De som promoterer seg, Villa Skjoldnes, Fløyen, den på damsgård etc. tar jo 300 kr for en flaske vin og gjør det umulig å arragnere et bryllup til under 150 tusen, mens det i realiteten er en masse fine steder å arrangere bryllup på i Bergen, som ikke koster skjorta. Som feks badstuen i Sandviken, Fana folkehøgskule etc. Sånn sett kan jo en bryllupsplanlegger gjøre bransjen mindre pengegrisk og kynisk ettersom den ville formidle informasjon til alle grupper. Men da må jo denne tjenesten skille seg fra det kysniske og være en rimelig og anstendig tjeneste.
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Jag hadde ALDRI brukt penger på noe sånt. Ett bryllup koster nok om jeg ikke skulle ha betalt noen får å sitte å finne informasjon til meg på internett og ta litt ekstra priser får å skaffe saker jeg kan fikse selv. Men det finnes sikker folk der ute som har så mye penger ekstra att de vil få hjelp med oppgaven;) Lykke til!
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 hadde aldri brukt penger på noe slik jeg heller. KAnskje om jeg hadde hatt millioner og skulle hatt flere 100 mennesker ik selskapet Er ikke halve kosen vekke da? JEg likte hvertfall godt å planlegge mitt eget bryllup. Ikke noe stress var det selv om det ble gjort på 4 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå