omikkesålenge Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 ventet mens på lørdag, men den har enda ikke kommet. testet negativt fredag morgen og i dag morges. burde den vært pos hvis jeg var gravid, eller er det noen som har testet pos først flere dager senere? er så forvirret...
NR2? Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Er også noen dager over mens og tester negativ..så frustrerende.. Vi må nok bare vente noen dager..har vært 5 dager forsinka før og trodde eg va gravid,men då kom mensen.Du kan jo være gravid,men eg ville vente en dag eller 2 til eg før du tester dg igjen...Lykke til!
omikkesålenge Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2008 ja det er vel ingenting annet å gjøre enn å vente..men du vet sikkert like godt som meg at det noenganger er fryktelig vanskelig! dagene går så utrolig tregt... ser for meg at jeg håper så inderlig at jeg psykisk utsetter mensen:/ likevel så klarer jeg ikke helt slå fra meg muligheten for at det faktisk har klaffet... men vet du om det går an å teste pos først flere dager etter ikm? takk fot svar forresten;)
NR2? Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Ja veit akkurat kossen du har det..eg kvir meg til å gå på toalettet.Vil ik at ikm skal komme...Litt usikker på akkurat når testen kan vise positiv.Men trur at den kan vere negativ kun en dag eller 2 etter ikm og så bli positiv etter noen dager.Syns å huske at md nr 1 viste dn positiv ca 4-5 dager etter ikm.Dn va negativ da eg testa mg på selve ikm dagen..
kokkos Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg hadde også ikm på fredag eller lørdag. Tok en dig.-test i dag. Ikke gravid sto det på den..Kjedelig, for jeg pleier å få mensen nøyaktig når jeg skal, så nå trodde jeg det kanskje var håp:0(
kokkos Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Hvis ikke tr kommer i natt, tar jeg kanskje en test igjen om ikke så mange dagene...
mammapamma Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg venter også.....negativ test og ingen TR
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 13. oktober 2008 #8 Skrevet 13. oktober 2008 samme hær:( ikke men og ikke tr:( ikm var/r mellom lørdag som var og i dag..... var sikker på den kom i går men nei:( el var helgen for to uker siden....
NR2? Skrevet 13. oktober 2008 #9 Skrevet 13. oktober 2008 Vi får håpe at det er noe feil med graviditetstestene våre,og at vi alle er gravide:)#krysser fingrer og tær#
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå