Gå til innhold

Flere med isijas lignende plager???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sterk bekkenløsning (22 uker) og går til manuell terapeut to ganger i uken. Da jeg var hos henne for en time siden ville hun ikke røre meg siden jeg har vondt i rygggen og det stråler nedover beinet. Det er forferdelig vond og har hatt det sidne lørdag. Hun mente at det var noe skive glidning og at jeg måtte ta det med ro (lett med en 11 mnd i huset). Hun sier at det ligner på isijas og at det kanskje går over.

Er det flere som har hatt slike plager og går det over. Synes det holder med bekkenløsning og alle de andre plager jeg har, trenger ikke isijas nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg. Vondt på venstre side og noen ganger i halebeinet. Kan være så ille at jeg ikke kan gå. Jeg kommer akkurat fra kiropraktor,-det var låsninger i bekkenet(og da blir nerver liggende i klem). Han tøyde og knakk og det hjalp kjempebra. Jeg tar også akupunktur, gjør yoga og er kjempeforsiktig med å gå for mye på harde underlag. Prøver å variere sitte- ligge-bevege meg så mye som mulig iløpet av dagen. Har en 2-åring som jeg prøver å løfte så lite som mulig. Er 25 uker, og har 4 barn fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...