tikktakk Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Hvor lenge var du forlovet før dere giftet dere ? Ble dato satt med engang? Hvorfor er fortsatt forlovet - hvis lenge siden. Jeg har nå vært forlovet i 5 år-----------utrolig lenge syns jeg. Vi hadde satt dato i 2004, men siden jeg ble gravid valgte vi å vente til etter fødsel og jeg venter ennå. Jeg har veldig lyst å gifte meg før jeg blir for gammel (jeg er bare 33år, men ja...syns det holder) Veldig lyst å si at nå er det nok, men får meg verken til å fri til han om bryllyp eller gjøre noe med det. Noe i meg sier vi kan gjøre det enkelt - men samtidig så vil jeg gå opp kirkegulvet i den hvite kjolen med venner og familie rundt meg..............huff noe som har noen tips.
~~DoraDora~~ Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Han fridde til meg, og da forlovet vi oss. Halvannet år etter gikk vi opp kirkegulvet Jeg forstår ikke helt hvorfor du går og venter på at han skal bringe det på bane. Dere har jo vært forlovet i hele fem år, og dere har planlagt bryllup før, men som ble utsatt. Da er det vel like naturlig at du bringer spørsmålet om når igjen, på bane. Så sett i gang jente...hopp i det )))
solemio Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Hvis man er forlovet, har man vel bestemt at man skal gifte seg? Mannen her nekta å forlove seg (ja, jeg fridde) uten at bryllupsdato var satt. Den fant vi jo fort.... Hvis DET er noe du er redd for å ta opp med ham, skjønner jeg ikke så mye. Hva med å stikke av og gifte seg romantisk langt vekk, for så å ta en vennefest?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå