marvin Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Noen andre som har født som har lavt jernlager? Hvilke symtomer har dere? Jeg er veldig sliten å svimmel+at jeg har veldig dårlig balanse. Noen som kjenner seg igjen? Er så lei av å ikke vær i form,det er 4,5 mnd siden jeg fødte...
Vil Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Da blir man trøtt, veeldig trøtt. Svimmel og sliten. Gå på helsekost/ rimi og kjøp florandix. Dette er et kosttilskudd som er anbefalt for alle kvinner, og særlig ammende og gravide. Dette er noe alle kvinner bør passe seg for. Om det ikke hjelper kan det hende du må til lege og få jern-innsprøytning. Mammaen min slet med dette, de fant jernlageret hennes helt nede i kjelleren, og hun måtte sykemeldes på flekken. Legen var helt i sjokk over at hun kunne være i arbeid, og hadde vært i full jobb så lenge. Hun fikk streng beskjed om nærmest å gå rett hjem og legge seg og ikke stå opp før om tre måneder. Etter noen måneder med sterke tabletter og jevnlig legebehandling kom hun endelig opp på et minimumsnivå. Tror hun var sykemeldt i et halvt år. Hun lot det gå alt for lenge før hun gjorde noe. Dette må du ta alvorlig - jeg mener ikke at det er farlig sånn med en gang, men du kan ikke gå med dette uten å gjøre noe.
loveubaby Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Du burde bruke noe annet enn Floradix.Det er for lite jern i det.Ihvertfall når det virker som ditt jernlager er på bånn.Jeg er gravid og har tatt floradix men er nå sykmeldt pga lavt jernlager og har fått beskjed om å bruke jerntab. fra apotek.Håper du blir bedre snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå