WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Eldstesnupp blir 3 år i mars. Hun bruker stort sett 92 el. 98 i alt hun har. Tror ikke vi har et eneste plagg i 104 enda, men 92 er det ingen vits å gå til innkjøp av lenger - de vil ikke holde særlig lenge. Både reimadressen og reflexregntøyet er derimot str 86, og regntøyet må byttes i vinter en gang. Ville dere kjøpt 98 eller 104 da? Reimadressen tror jeg holder fram til sommeren igjen, for den er fortsatt passe.
~sjiraff~ Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Min erfaring er at regntøy passer lenge. Buksene kan strammes opp til å sitte bra selv om de er en strl for stor. Og regnjakker har strikk i armene og dermed gjør det ikke noe om jakke er 5 cm lenger ned enn det ville vært med en "rikitg" størrelse. Regntøyet snuppa har hatt holder som regel i to år. Hadde kjøpt 104 hadde jeg vært deg. Selvsagt avhengig av at det kan strammes opp og slakkes ned og at jakka kan brukes normalt (bare litt lenger).
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2008 Det er jo sant, takk for svar ) tenkte ikke på det med reimer og strikker *airhead...!*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå