Gå til innhold

Sitter her med hjerte i halsen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

tok min første cerazette i dag og liker det ikke. tror jeg får slag, migrene, angst, og pms hvert øyeblikk....jeg er så dum!

 

Når kan jeg forvente alt dette? Er 8 år siden sist jeg brukte noen form for hormonprevensjon.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei du kan vell forvente at det slår til kl 08.05 i mårratidlig.. sånn ca bare..

Skrevet

?

Jeg forstaar ikke helt hva du mener, men det hoeres ut som om du kanskje burde vurdere kopperspiral?

Skrevet

Jeg leser om bivirkningene, og tror jeg får dem alle :(

 

Jeg er hypokonder.

 

 

Skrevet

Aha, saann sett. De fleste bivirkningene er ganske ufarlige, de som er farlige er heldigvis veldig sjeldne. Det gaar nok bra! Pust dypt og proev aa tenke paa noe annet ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...