Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 tok min første cerazette i dag og liker det ikke. tror jeg får slag, migrene, angst, og pms hvert øyeblikk....jeg er så dum! Når kan jeg forvente alt dette? Er 8 år siden sist jeg brukte noen form for hormonprevensjon.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 nei du kan vell forvente at det slår til kl 08.05 i mårratidlig.. sånn ca bare..
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 ? Jeg forstaar ikke helt hva du mener, men det hoeres ut som om du kanskje burde vurdere kopperspiral?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg leser om bivirkningene, og tror jeg får dem alle Jeg er hypokonder.
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Aha, saann sett. De fleste bivirkningene er ganske ufarlige, de som er farlige er heldigvis veldig sjeldne. Det gaar nok bra! Pust dypt og proev aa tenke paa noe annet ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå