spiren_81 Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg blør... Har testet positivt både på lørdag og i dagmorges... Kalkulatoren sier at jeg har termin 17.juni... men etter en tur på toaletten og gjort nr2, med litt trykking da, så kom det blod på papiret.. friskt blod.. så nå sitter jeg i sengen og er litt redd........ buhuuu....
pjokkemamma*07+10* Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Hei, hvis det bare var litt friskt blod på papiret så skal du ikke engste deg for det. Det kan f.eks være fra rompa, man får lett hemorroider når man er gravid. Husker at det skjedde meg sist jeg var gravid. Ble redd først, men fikk vite at det gjerne går hull på hemorroidene når man trykker på do, og så bølr man bittelitt, friskt. Eller, hvis det kom fra skjeden, så kjenner jeg flere som har hatt små blødninger i sine graviditeter uten at det har vært noe problem. Det kan briste blodkar inne i skjeden. Det er når man blør mye at man skal begynne å bekymre seg.
spiren_81 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2008 takk for svar... er litt engstelig.Har ingen å snakke med det om enda... er så tidelig i svangerskapet. Men det var definitivt ikke fra rumpa.. nei, det var det ikke.. og ja det var friskt blod.. huff huff.. får håpe du har rett, at det ikke er noe spess..
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 det samme har skjedd meg etter jeg har vært på do å gjort nr.2... slik skjedde sist jeg var gravid også, så ingenting å bekymre seg over. men vist du er bekymra ville jeg tatt det opp med legen din.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Friskt blod trenger ikke å være farlig. Man er hoven i skjeden og det er ikke allti det skal så mye til for at et blodkar e.l. sprekker. Jeg blødde også etter å ha hatt sex. Men vis du er veldig bekymret kan du jo ta en tlf til jordmor eller lege. Jeg fikk innvendig ul bare for å roe nervene og alt var bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå