<3 girls <3 Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 kom og skulle levere døtra mi i barnehagen idag å då sa barnehage tanta att eg har fått føde ansikt.. betyr det att det ikkje er lenge igjen?!! har ikkje sett det sjøl,men eg ser jo meg sjøl i speilet flere ganger om dagen å ser ikkje forandringer,,
Mamman_til_Adine <3 Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 dytter. hvordan ser et fødeansikt ut?
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg tror man blir hoven i ansiktet, altsà nese og munn hovner litt opp, og ansiktet ser litt rundere ut pà en màte :-) Man kan ogsà se generelt mer sliten ut enn fòr. Selv har nesen min begynt à bli potet :-D
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Det vet jeg ikke, men av dem jeg kjenner rundt meg, sà har alle de sett litt rundere ut i ansiktet, ogsà sliten... Men hvem er vel ikke sliten pà slutten? Dessuten kan det vel kanskje ha noe med hvor mye vann man har i kroppen ogsà, og det er jo veldig individuelt.
BABY-JENTE Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 mitt fødeansikt kommer og går. jeg sliter ikke med vann i kroppen, men av og til så blir leppene ekstra fyldige, og hovne. men det varer bare noen dager, så går det bort, for så å komme tilbake noen dager senere,..
babygullz <3 vilde Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 hm.. jeg fikk kommentert fødeansikt for et par uker siden(rundt uke 37 om jeg ikke husker helt feil) da var ansiktet mitt ganske bollete, så ut som en sugeifsk med bollekinn og potetnese...men så ble dette mindre merkbart føler jeg selv da...og er også 4 dager over termindato=p
Girlygirl83 Skrevet 13. oktober 2008 #8 Skrevet 13. oktober 2008 Trodde det var normalt å se slik ut i slutten av 3.trimester jeg. Tror ikke det har noe med at man skal føde å gjøre. Det er vel mer et resultat av vann i kroppen og slitenhet. Jeg syns jeg er hoven i ansiktet, har litt smale trøtte øyne, og nesen er litt større enn vanlig.... Lekkert! Hoho.
<3 girls <3 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. oktober 2008 så med andre ord..vi aøøe ser ut som kona til shrek??!!heheh jaja..trodde det var ett posetivt ord eg att nå er det ikkj elenge igjen..men det er det ikkje uansett.er jo i uke 38 imorgen:)
Millima Skrevet 13. oktober 2008 #10 Skrevet 13. oktober 2008 Ja, jordmor sa jeg hadde det samme om meg i dag.. Er syv dager over termin og på kontroll i dag sa hun det.. Vet ikke hva det betyr.. Er ikke spesielt hoven i ansiktet heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå