Østfoldjente*85* Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Hei! Har tatt 1. kur med Provera 10 mg i 10 dager. Tok siste tbl på torsdag, altså 4 dager siden. Ingen tegn til TR ennå, og igår hadde jeg helt sinnsyke smerter nederst i magen (eggst.). Ble rett og slett nervøs, men har jo ikke hatt menssmerter tidligere heller.. Men grusomt var det! Regna derfor med at TR ville kommet idag.. Noen som har tatt Provera? Hvor lang tid tok det før TR kom? (står jo mellom 3- 7 dgr, så foreløpig kan jeg nok ta det med ro.. hehe). Fikk ikke Pergo av gyn ennå, ho mente jeg skulle forsøke med Provera i 3 sykluser, dersom jeg ikke ble gravid, skulle jeg og sambo komme på nyåret for Pergo og sædprøve.. Det jeg lurer på da er; man skal jo ikke bli gravid på Provera, kan skade fosteret hormonelt.. Har også lest at Provera mer eller mindre fungerer som prevensjo, men det kan det jo ikke gjøre- da gyn ber meg komme igjen for Pergo dersom jeg ikke blir gravid på Provera... Skjønner ikke helt jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå