Gå til innhold

April: SUSAN!!!


**synne**

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

TAKK!!! =))

 

herregud er leeenge siden jeg har vært her,har gått i ett både i forkant og etter bryllupet =P

 

Vel,dagen var så perfekt som den gikk ann å bli,bortsett fra at lungebetennelsen som jeg hadde gått med i 2uker i forkant (var ikke hos lege nei) slo fult ut på bryllups dagen,så ble tuvngen til legevakta dagen etter,hadde en lungebetennelse som heter mycoplasma..eller noe slik,ikke vanlig lungebetennelse med andre ord.

 

Dagen var fylt med tårer,tåre og latter =))

Har aldri sett mamma rørt til tårer før,sett henne gråte pga hun har vært lei seg eller sint,men aldri rørt,og hun klarte ikke holde tårene tilbake noen ganger i løpet av dagen,og hun sa hun var stolt av meg,og er ikke noe vi sier i vår familie liksom,så var sååå glad,dagen var bare helt nydelig og perfekt,kunne gjort det om igjen,uten lungebetennelse seff,hehe =P

 

Vi fikk så å si alt vi hadde ønsket oss,ikke hadde vi lange listen helelr så,hehe =)

 

Ungene var bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nydelige,herregud,og like dresser og vester og kravat som pappa,og jenten med de fine kjolen...huff..tårene kommer når jeg tenker på dagen,var bare fantastisk!!!!!!!!!! =))

 

 

TENK JENTER, jeg er KONE NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =))))

 

 

beklager det har tatt tid å svare,men har først nå begynt å komme meg etter lungebetennelse til å gidde noe som helst,og har vært på sykehuset med Simen,han fikk tatt ny ph-måling,som var fin,ikke mer enn vanlig syretilbakestrømming,MEN!!! legen har funnet ut at det kan hende (og ser ut til at legen har rett) at han har en form for fruktose allergi,at det er derfor han har så sterke magesmerter og diare,han har nå blitt holdt unna frukt i 1uke,og har klaget max 3ganger på vondt i magen,og bæsjer bare 1!!! gang i løpet av en dag!!!

 

men vi er jo ikke sikre enda,skal henvises til en provikasjonstest,blir da å måtte drikke ren fruktose for å fremkalle smerter og diare for å slå dette fast,men han er ikke intolerant hvertfall,da hadde han vært født med det,så en uke igjen nå helt uten alt med fruktose,så skal vi begynne å innføre for å finne ut.

Fruktose og laktose har de akkurat samme syptomene derfor har legen trodd det var melk,og når vi sier det ikke er det har de bare avfeid alt,men legen nå tok oss på alvor og skal RINGE meg og 2uker for å høre hvordan det går,ble så paff når han sa det,men blir han verre igjen selv med fruktose kutt,så må vi prøve melk igjen,og ikke bedre da,så blir det en gastroskopi,men ser ut til at kutt av frukt og saft og slikt hjelper,er sååå glad,ting går vår vei for engang skyld!!! =))

 

 

beklager det ble langt,men når jeg først er inne så har det en tendens til å bli langt!!

 

Dere aner ikke hvor glad jeg er for at ting går vår vei nå,er bare lykkelig om dagene,gift,storebror begynner å bli bra i magen,lillebror har lært seg en DRØSS med ord,aner ikke hvor de komemr fra,hehe,og ting ser bra ut,så jeg lever i nuet og tar en dag av gang =)

 

Sliter enda med litt depresjon etter lillebror,men har blitt henvist til BUP til et småbarnsteam som er "eksperter" på svangerskap/fødsel depresjoner,så vi skulle på tirsdag med passet dårlig,s åventer på ny time,men jeg merker hvertfall selv nå når jeg dytter han fra meg,og det er jo bra at jeg selv ser det,så mye styr det var før bryllupet tok jeg kontakt med jordmora igjen og sa det at jeg merker nå at jeg dytter lillebror unna,og hun var stolt over at jeg selv så det,og jeg også,for jeg innser jo at jeg har et problem og vil ha hjelp.

 

nei,kos dere jenter,er på msn for de som vil sjabbe =))

KLEM!! =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...