hønepøne;-) Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Synes du virker utrolig flink og treffsikker! Kan du se litt på meg? Jobb? Utdanning? Kjærlighet? Helse? Flere barn og kjønn? Har gutt født i des 06. Jeg er født 08.01.81
hønepøne;-) Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. oktober 2008 Det er kanskje litt mye å be om alt det der! Lurer vel egentlig mest på det siste punktet!!! :-) ;-) :-)
stratosen_er mamma_ Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 heisann og takk for d:) Jeg føler tre barn på deg....virker ikke som dere er så voldsomt aktive i prøvinga nå men jeg får opp en graviditet på deg i feb/mars.... tror du vil få to gutter og ei jente...litt usikker men tror jenta kommer først:) Studerer du nå? jeg føler at du gjør d eller at du snart begynner på noe:) Virker som du har valgt et sikker yrke som det ikke er problem å få seg jobb i, selvom d er usikre tider nå.... Kjærligheten ser stabil og god ut...Ser ut til at mannen din er leken og litt barnslig av seg og det passer dere godt og dere går godt sammen...virker som dere har kjent hverandre lenge og at dere kjenner hverandre godt og det er en god ting:) Helse vil jeg helst ikke spå i...... Ønsker deg lykke til:) klem
hønepøne;-) Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2008 Stemmer at vi ikke er aktive nå! Vi driver og vurderer litt når det kan passe å få neste:-) Jeg er ferdig studert, men jobber ikke som det jeg er utdannet som (lærer). Er i et vikariat frem til neste høst. Spent om jeg får jobb etter det! Har vært sammen mannen i fire år, men kjent han i 8. Du treffer jammen bra! Skal gi tilbakemelding når det skjer noe på babyfronten! Håper helsa mi er god da! Tenker vel litt ekstra på den for tida. Så mange rundt meg som har sykdom i familen. Hvordan spår du? Er du klarsynt? *nysgjerrig på sånt* Tusen takk! Klem
stratosen_er mamma_ Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 hei igjen... bruker klarsyn og innimellom tarotkort... føler meg ikke klarsynt egentlig mn synes d er gøy, spesielt når jg treffer godt:) føler forresten ikke noen neg energi rundt helsen din:) lykke til... ps tenkte mg forresten at du var innen helse el skolesektor...de er jo sikra jobb uansett...for d vil alltid vere barn og gamle:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå