Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg sliter litt med å holde oppe motivasjonen. Synes at det tar veldig lang tid før denne babyen blir ferdig. Tenkte derfor at jeg skulle høre med dere damer om 3. trimester er like langt som 2. eller om jeg kan glede meg til at det kanskje går litt raskere på slutten???
mamma *3 FØDEKLAR Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Uff vet hvordan du har det. Men skal trøste deg med at det faktisk gåt ganske radig. Jeg er 33 uker nå,og synes den dagen jeg vippet over hit ikke er lenge siden. Nå har jeg faktisk begynt å nyte dagene, i stede for å stresse. Det er ikke lenge til du sitter der med h'n i armene:o)) Kos deg videre med magen
Sina med Sprellings Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg føler 3. trimester har gått mye fortere enn 2. Kjenner flere som har hatt det på samme måten. Bare hold motivasjonen oppe:)
mamarama og lille banan Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 jeg synes 3. trimester har gått fortere enn 2. trimester det er så lite som skjer fra ultralyd til en går over i tredje tri, mens i 3. skjer det mye. her er det 11 dager til termin, og de siste ukene har gått kjemepefort
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg synes også 2.trimester gikk veeeeldig sakte... Begynnelsen av 3.trimester også egentlig. Men plutselig var jeg i uke 35 uten at jeg egentlig vet hvordan jeg plutselig havnet her;) Og plutselig har jeg fått det travelt med alle de tingene jeg har utsatt hele tiden, "fordi det sikkert er fint å ha noe å pusle med på slutten når det helt sikkert går enda saktere".... Hehe:) Det gjør ikke det! Det går fortere på slutten... har fortsatt noen uker igjen, men tror jeg trenger de også... Så hold motet oppe:) Og pass på å handle mens du ennå orker å gå i butikker:)
Girlygirl83 Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 3.trimester går mye raskere enn de andre. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå